Sivut

perjantai 24. helmikuuta 2012

Wuhuu!

Arvatkaas mitä, mulla on huomenna synttärit!! Jee :) Olin viime viikon matkalla, eikä postauksia tullut :( Yritän nyt ryhdistäytyä sen ajastuksen kanssa...  Noh, huomenna tulee kuitenkin kuvat "synttärikynsistä", jotka eivät ole vähimmässäkään määrin synttäriaiheiset, mutta ihanat silti :)

Sitten mulla olikin niitten edellämainittujen kynsien lisäksi yhdet, yksinkertaiset kynnet varastossa, mutta säästän ne johonkin ajastettuun postaukseen. Niimpä siis esittelen tässä postauksessa jotain muuta kuin kynsiä, nimittäin vilautan teille mun uusimpia ostoksia!

Olen viime aikoina todennut Ebayn todella ihanaksi nettikaupaksi. Kaikki on niin halpaa! Oikea minunlaiseni pikkuisen vähärahaisemman ihmisen paratiisi :D Noh, siis tavaraa tuli kahdelta eri myyjältä, ja tälläisiä ostin:


Eli viiden erikokoisen dotting toolin setti, ja viisitoista erilaista nail art -sivellintä. Laitoin noi tollaiseen Calvin Kleinin hienoon punaiseen laatikkoon :D Siellähän ne säilyy hyvin. Laatikko vaan ei mahtunut vetolaatikkoon, jossa muut kynsikamat ovat (siis isoon lipastonlaatikkoon x) ) joten saa majailla pöydällä.


Sydänstrasseja! Kaikki erimuotoiset strassit on ihania, tykkään! <3

Ja noi kaikki yhteensä maksoi vaivaiset neljä euroa neljäkymmentä senttiä!?

Mitäs tykkäsitte?

-Kia-

P.S oisiko teillä vinkkejä strassihyrrien järkevään säilyttämiseen? Olen epätoivoinen...

Ei kommentteja: