Sivut

keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Ryhdistäytyminen

No nii, piiitkästä aikaa taas postausta :) nyt kesän tullessa ehdin toivottavasti postailla enemmän, kun aikaa on vaikka kuinka paljon koulun loputtua. Eli nyt ryhdistäydytään ihan oikeasti ja koitetaan treenaamisen ja rentoutumisen lomassa postailla.


Voi kääpä, nyt tää hävitti koko mun kirjoittaman pitkän tekstin! AARRGH! Mutta kumminkin, niin nää kynnet oli mulla vähän vajaan päivän, koska ärsyynnyin siihen ettei tää väri sovi mulle vaikka ihana onkin. Kyseessä on siis OPIn My adress is "Hollywood", joka on persikkaan (?) taittava pinkki jossa on kultashimmeriä. Peittää kahdella kerroksella. Jos jollakin on jokin lakka mistä ei tykkää, niin miten olisi vaihtokaupat? Huikkaa mulle kommenteissa tai meilissä niin katsotaan.

Pahuksen blogger, nyt ei anna mun  lisätä lisää kuvia, joten palaillaan asiaan :)

-Kia-

Ei kommentteja: