Sivut

tiistai 17. tammikuuta 2012

Helmenpuolikkaita

Olen nyt sanonut jo niin monta kertaa anteeksi etten enää rupea, mutta joo, nyt olen kotona, muutaman mokan kautta tärkeimmät kynsivermeet Haukilahdessa varastolla, mutta suurin osa kotona.  Olipas sekava lause... Kuitenkin, saan ne tämän viikon aikana, ja pääsen nyt tässä samalla postaustahtiin kiinni. Samalla laittelen tänne vähän kosmetiikka/lifestyle juttua, sillä kuuluuhan samalla kynnetkin mun elämään :D

Vajavaisista välineistä (esim pikakuivattava, kynnenkovettaja, dotting tool, stämpperi, scraperi, strassit sekä lakkoja puuttuu) johtuen jouduin improvisoimaan vähän, mutta tykkän näistä parista pikkumokasta huolimatta paljon, ja tässä ne ovat:


Älkää välittäkö mun kuolemaa tekevästä peukun kynsinauhasta, mä yritän öljytä sitä mahollisimman paljon, mutta talvi on oikeasti ihan tappoa kysinauhoille ja kynsille :(

Ja arvatkaas mikä yksi juttu häiritsee mua vähäsen. Tekovaiheessa en sitä huomannut, vasta tänä aamuna. Nimettömässä on vaaleanliila helmenpuolikas, kun muissa on vaalenapunainen... Noh, ehkei sitä niin huomaa... Muuten tässä tätä mienttiessäni keksin vision, vähän samantyyppisen, mutta näette jos joskus sen toteutan :D

Alemmassa kuvassa uusi kuvauspaikkani, valoisan huoneeni ikkunalauta, jonka raivasin joten taustalla voi vilahtaa noita koristeita tuolla ikkunoiden välissä, älkää ihmetelkö :D Ylempi kuva muuten koulun pihalla aamulla otettu.

¤Alla: CCUK -Nail Hardener (väliaikaisesti)
¤Kärjet: b.pretty - white
¤Rajat: b.pretty - Nail Liner Black
¤Päällä: CCUK - Nail Hardener (väliaikaistä tämäkin onneksi)
¤Helmenpuolikkaita

Ja kun nyt tossa ylhäällä sanoin tosta kosmetiikkajutustakin, niin esiteltäköön nämä myöhäiseksi joululahjaksi kaveriltani saamani söpöläiset:


Little Pleasures- merkkisiä söpöjä huulikiiltoja joissa on GLITTERIÄ! :) hei olen harakka :D Ja vieläpä suuresti rakastamani roll-on pää :D jess! Ihanuuksille omistä oman postauksen, jossain välissä <3 Kittos J:lle!

On ihanaa, kun voin viimeinkin tarjota teille hyvälaatuisia, tarkkoja kuvia, jotka eivät ole sumuisia, tärähtäneitä, väärän värisiä ja muutenkin rumia <3 Ihana, ihana kamera :D

Ompas mulla tänään ihana päivä. Sana ihana esiintyy postauksessa noin sata ja yksi kertaa, mutta eikös olekkin ihanaa :D Mutta, heippa rakkaat lukijat, kommentteja kynsistä, ja miltä nämä ihanat söpöt huulikiillot näyttivät?

-Kia-

2 kommenttia:

Ine kirjoitti...

Oi huo kiillothan näyttävät kivoilta (: Ja tyylikkäät kynnet!

Somethingirly kirjoitti...

Ine: Kiitos ^^ Tyylikäs onkin oikea sana kuvaamaan tämäntyyppisiä kynsiä :)

-kia-