Sivut

perjantai 14. lokakuuta 2011

Höpötystä!!

Koska mulla ei ole vieläkään sen piuhan puutteesta johtuen (saan sen takaisin ööh vissiinkin kolmen päivän päästä) reaaliaikaista kuvamateriaalia, on postaaminen jäänyt vähän vähemmälle. Mutta poden vähän huonoa omatuntoa siitä, vaikken ole minkäänlaista sopimusta tehnyt että kuinka usein postaisin. Siitä saattaa huomata sen, että blogin pitäminen on kehittynyt ihan tärkeäksi asiaksi.

Vaikka blogillamme ei ole paljoa lukijoita, luotan siihen, että kyllä niitä aikanaan tulee enemmänkin. Olen kyllä kaavaillut jonkinlaista pientä arvontaa sitten kun on vähän enemmän lukijoita.

Meinasin ensin tehdä tästä postauksesta jonkinlaisen lakkaesittelypostauksen, mutta se olisi ilman kuvia ollut aika tyhmää. Tiettyhän ne olisi voinut ne kuvat ottaa Googlen kuvahaustakin, mutta blondi mikä blondi, ei voi mitään. Ehken ole kaikkein terävimmilläni, koska olen ihan puolikuntoinen. Olen siis nyt treenileirillä, ja kipeä. Ja kaikki muut on ylhäällä kolmen kilsan korkeudessa itävallan alpeilla auringonpaisteessa ja mä mädännyn täällä… =P Mutta ei sentään, onhan täällä laaksossakin aurinkoista ja lämmintä ja kivat maisemat!

Täytyypi muuten kysyä kotiväeltä, jokos mun Ebaytilaus on saapunut. AA! en malttaisi mitenkään oottaa, että pääsen hipelöimään ja lajittelemaan uusia ihanuuksiani! =D

Ja ettei vaan vahingossakaan tulisi liian sekava postaus, niin kysyisinpä, että olisitteko kiinnostuneita vesimarmorointitutosta kuvamuodossa?
-Kia-

Ei kommentteja: