Sivut

keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Karkkisydänkynnet

Kun olen vieläkin kipeänä, kävin tänään (taas) Bipassa vähän shoppailemassa. Kohta tulee muuten postaus erikseen niistä kaikista ihanuuksista mitä löysin, mutta muutamaa niistä käytetty jo tässä.


Tykkäsin näistä todella paljon, vaikka käsinmaalausta sietäisi vähän harjoitella vielä... Nimesin nää muuten karkkisydänkynsiksi, kun värit ja raidat tuo niin mieleen semmoiset äklömakeet tikkarit, ja näissä on sydämmiä. Joten karkkisydänkynnet.


Vika kuva on aika sumea, mutta värit näkyvät oikeina. Lakkasin (uudella) valkoisella lakallani pohjan, sudin tuommoiset puolihuolimattomat viivat vinottain, ja taiteilin nimettömiin ja peukaloihin Shinyn jonkun ikivanhan postauksen inspiroimana  sydämmet koristelulakoilla. Ihan hienothan niistä tuli =) En kerrokkaan, mitä lakkoja käytin, koska niistä sepitän sitten lisää ostospostauksessa.

Kääks mulla on nyt jäänyt vähän se pikakuivattavajuttu, kun pitäisi kirjoittaa se ostospostaus, ja parantelen itseäni vielä täällä. No, pari päivää sitten mulle saapui kuitenkin (se oli just se päivä kun mun olo oli kaikkein kurjimmillaan...) piristävä tieto kotoa: mun Ebay-tilaus on kotiutunut! Äiti oli avannut paketin tarkastaakseen, että siellä oli kaikki, ja naureskeli puhelimessa että "näitä fimojahan on niin paljon että nää riittää sulle moneks vuodeks" =D Hihhii kunhan mä oon kotona, niin mä rupeen heti hipelöimään kaikkia ihanuuksia, ja ääks, mitäköhän mä kynsiin sitten tungen....

Hmm, ehkä vois esitellä Ebay-aarteet ja uudet lakat samassa postauksessa? Mitäs piditte karkkisydänkynsistä?

-Kia-

2 kommenttia:

Shiny kirjoitti...

Suloiset<3 Katoin eka että mitä? munko kynsien inspiroimana? mutta toi linnki meneekin Shiny & Glossy blogiin... Onko senkin kirjoittajan nimi shiny?:)

Somethingirly kirjoitti...

Kiitti! Mustakin oli aika söpöt =)

Äsh, mä onnistuin joteskin sössiin ton linkin, kun siis ei ole blogin pitäjän nimi shiny, vaan tosiaan sekoitin sen jotenkin blogin nimeen =D

-Kia-