Sivut

sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Piitkä postaus!

(picture heavy)

Elieli, kun saavuin kotiin, (klo 1 yöllä) kupsahdin odotettavasti pitkän kotimatkan jälkeen sänkyyn ja nukahdin. Aamulla äiti tuli herättelemään minua,  ja kun en meinannut nousta, niin alkoi rapistelemaan jotain pussia korvani juuressa. Äämmhhhggh... heetkinen!! Ja kun tajusin, että haa, se ebaytilaus, niin johan olin pystyssä! Ja siinä pussissa oli juurikin mun uudet ihanuudet!! Kaikki fiksusti minigrip-pussissa, strassihyrrä teipattu kiinni, ja fimoterä erillisessä pussissa. Kaikki fimopötköt olivat myös kuminauhalla nipussa, ja kaikki oli ehjää, ja juuri sitä mitä tilasin. Taidan suosia samaa myyjää jatkossakin. Ja sitten PALJON kuvia:


Eli tälläisiä ihanuuksia! Sadan fimopötkön ja leikkurin pakkaus, sekä paljon (en siis muista kuinka paljon) 1,5 mm strasseja.

Sitten kuvia, kun lajittelin fimot (ja hipelöin ja hihkuin ja leikkelin ja jne...) :



Uusi järjestys
 Nää on NIIN ihania!! Siiss aaww kun nää on söpöjä ja pikkuisisa! Ja näillä saa tehtyä vaikka mitä ihanaa! <3 Love! Ja strassit kanssa on ihan sikaihania! No niin jospa nyt vaikka rauhouíttuisin vähän.

No, loppukevennyseksi jotain hupaisaa, jolle ainakin pikkuveljen kanssa naurettiin =D

Oho, onpa sumea kuva, mutta eikö olekkin ilmiselvä Angry Birds!! Muhhaha =D

Tosuíaan noissa kuvissa on vielä vanhat lakat kynsissä, mutta voitte vain arvata että kun pääsin laijittelemasta ja hipaamasta noita, niin olin heti ekana tekemässä uusia kynsiä uusilla ihanuuksilla.. Ja niistä kuva myöhemmin!

P.S Sen pikakuivattajatestin tekeminen vaan venyy ja venyy kauemmas...

-Kia-

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Keltä myyjältä tilasit?

Somethingirly kirjoitti...

Anonyymi: Sellaiselta kuin art-la-lic (ymm kirjotinkohan ton ihan oikein) =D


-Kia-

x kirjoitti...

Kia vähän mä repeen sulleXDDDDD
Ihuaniaaaa<3 teetkö joskus mulle tollaset kirsikkakynnet?:3

Somethingirly kirjoitti...

Voi kiitti <3 :) Voin tehäkki :D

-Kia-